WAKE UP IN THE MEDITERRANEAN

WAKE UP IN THE MEDITERRANEAN

Εγκαίνια πρώτοτυπου καταστήματος CANDIA στον Άλιμο

Η CANDIA σας προσκαλεί στα εγκαίνια του πρότυπου καταστήματός της το Σάββατο 21 Οκτωβρίου στον Άλιμο στη Λεωφόρο Ποσειδώνος 46.

Πρόκειται για το 1ο κατάστημα που ο σχεδιασμός του βασίζεται ακριβώς πάνω στη νέα εταιρική φιλοσοφία: ένα ξύπνημα στη Μεσόγειο!…επισκεφτείτε έναν μοναδικό χώρο με Μεσογειακές επιρροές, μυρωδιές λεβάντας και πορτοκαλιάς και τοπία που σε ταξιδεύουν.

 

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2017

Ένα ξύπνημα στη Μεσόγειο υπόσχεται η CANDIA με τη νέα καμπάνια  ‘WAKE UP IN THE MEDITERRANEAN’ Με ανανεωμένο λογότυπο & νέα υπόσχεση, η εταιρεία στρωμάτων CANDIA, λάνσαρε την Τρίτη 5 Σεπτεμβρίου νέα διαφημιστική καμπάνια επικοινωνώντας τη νέα τοποθέτηση της μάρκας. Στο νέο διαφημιστικό σποτ, η Candia προσκαλεί τους καταναλωτές να νιώσουν ένα ξύπνημα στη Μεσόγειο, με το σλόγκαν WAKE UP IN THE MEDITERRANEAN.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΙΔΕΑ

Το διαφημιστικό σποτ βασίζεται ακριβώς πάνω σε αυτή τη φιλοσοφία. Ξεκάθαρα και με δημιουργικό τρόπο αποτυπώνει την επίδραση της Μεσογείου με ζωντανές εικόνες που μυρίζουν αρώματα και σου θυμίζουν τους ήχους και τις γεύσεις της Μεσογείου: το τζιτζίκι, το βαμβάκι, το μαλλί, τη λεβάντα, την ελιά. Πρωταγωνιστούν οι άνθρωποι της Μεσογείου και οι εμπειρίες που βιώνουν στον τόπο αυτό. Η Candia ζωγραφίζει ένα ταξίδι στη Μεσόγειο που ζωντανεύει τις αισθήσεις και σου φωνάζει να τρέξεις, να αγαπήσεις, να ανακαλύψεις, να ζήσεις.

«Η επανατοποθέτηση της μάρκας εστιάζει στις εμπειρίες, ενθαρρύνει τους καταναλωτές να ξυπνήσουν ευδιάθετοι & γεμάτοι ενέργεια μέσα σε ένα Μεσογειακό σκηνικό ανάμεσα σε αγαπημένους ανθρώπους. Η επικοινωνιακή πλατφόρμα WAKE UP IN THE MEDITERRANEAN, έχει στόχο να ανανεώσει την εικόνα της εταιρείας, προσεγγίζοντας κυρίως το νεανικό κοινό, ικανοποιώντας ταυτόχρονα τον πυρήνα των έμπιστων πελατών της εταιρείας», εξηγεί η Ρία Καλογριδάκη, Διευθύντρια Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας της Candia.

ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝΤΙΚΟ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟ

Η εταιρική καμπάνια θα συνοδεύεται επίσης με προϊοντικό τηλεοπτικό σποτ, το οποίο θα παρουσίαζει, για 1η φορά στην Ελλάδα, τη ναυαρχίδα των στρωμάτων της εταιρείας, την συλλογή χειροποίητων στρωμάτων, BODYFIX. Στο διαφημιστικό σποτ βλέπουμε μέσα σε έναν ελαιώνα έναν έμπειρο τεχνιτή να μεταφέρει τα μυστικά της φύσης και της παράδοσης σε ένα χειροποίητο στρώμα, το BODYFIX. Ένα μοναδικό στρώμα φτιαγμένο αποκλειστικά στο χέρι, με 100% φυσικά υλικά και την παγκόσμια καινοτομία της CANDIA, τη επεξεργασία υφασμάτων με λάδι ελιάς. Η CANDIA είναι η 1η εταιρεία στην Ελλάδα που κατασκεύασε τα χειροποίητα στρώματα BODYFIX το 1983 και εξάγει σε πάνω από 27 χώρες του εξωτερικού. Ενσωματώνουν την παγκόσμια καινοτομία της CANDIA, την επεξεργασία των υφασμάτων με λάδι ελιάς που προσφέρει σε αυτά φυσική αντιβακτηριακή προστασία και όλες τις ευεργετικές ιδιότητες του ελαιόλαδου. Η πολύπλοκη κατασκευή ενός BODYFIX απαιτεί έως και 24 ώρες και γίνεται αποκλειστικά από ειδικευμένους τεχνίτες.


WAKE UP IN THE MEDITERRANEAN

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2017

Ένα “ξύπνημα” στη Μεσόγειο από την CANDIA. Το λανσάρισμα της νέας εταιρικής εικόνας πραγματοποιήθηκε στην παγκοσμίου κύρους έκθεση, Salone del Mobile, στο Μιλάνο.
Στη διεθνή έκθεση επίπλου & design στο Μιλάνο, Salone del Mobile, στις 4 Απριλίου, παρουσιάστηκε η νέα εταιρική εικόνα της εταιρείας στρωμάτων CANDIA. Η ανανεωμένη εικόνα της διακρίνεται από το νέο μοντέρνο λογότυπο που έχει κρατήσει μόνο το καθιερωμένο εμπορικό σήμα “CANDIA”, γραμμένο με νέους μίνιμαλ χαρακτήρες, σε “φρέσκο” κόκκινο φόντο.
Η νέα υπόσχεση της μάρκας “Wake up in the Mediterranean” αποτελεί ένα “ξύπνημα” στον κόσμο και την αύρα της Μεσογείου. Αυτή είναι η υπόσχεση που θέλει να μεταφέρει σε όλους τους καταναλωτές που επιλέγουν τα προϊόντα της.
Η εταιρεία CANDIA μετράει 40 χρόνια εμπειρίας στη κατασκευή στρωμάτων, με τη 2η γενιά, τους κυρίους Μιχάλη & Γιώργο Βελιβασάκη να έχουν πάρει τα ηνία της εταιρείας. Η επιτυχημένη εξαγωγική δραστηριότητα της CANDIA σε Ευρώπη & Ασία εδραιώθηκε με τη μοναδική χειροποίητη συλλογή στρωμάτων,  BODYFIX COLLECTION. Στρώματα που κατασκευάζονται αποκλειστικά με το χέρι, από έμπειρους τεχνίτες με 100% φυσικά υλικά και την παγκόσμια καινοτομία επεξεργασίας των υφασμάτων με λάδι ελιάς. Ο κ. Μιχάλης Βελιβασάκης, δήλωσε σχετικά: “μετά από 20 χρόνια συνεχόμενης παρουσίας στις αγορές του εξωτερικού καταφέραμε να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη και αγάπη τόσο των καταναλωτών αλλά και των ξενοδόχων".

PRESS 01
PRESS 02
PRESS 03
PRESS 04
PRESS 05

Το νέo μανιφέστο της εταιρείας επικοινωνεί έναν φόρο τιμής στις ανθρώπινες ρίζες, τη μετουσίωση σε μια εμπειρία ανάπαυσης που εμπνέεται από όλα όσα αγαπάμε και απολαμβάνουμε πάνω στη γη και μέσα στη θάλασσα της Μεσογείου.

H CANDIA προσκάλεσε στην έκθεση Salone del Mobile τους επισκέπτες της να βιώσουν τον "Μεσογειακό Τόπο", ένα τόπο ικανό να μας υπενθυμίσει πως τα δώρα της Μεσογειακής Φύσης γεννούν αρετές ανθρώπινες. Το φετινό κάλεσμα αντλεί από τις κοινές μνήμες του φυσικού μας τόπου: την ένταση του ήλιου στο δέρμα, τις μυρωδιές των βοτάνων, την άμμο στα πόδια, τον ήχο και την αγκαλιά της θάλασσας, τις ξερολιθιές και τους ελαιώνες, το κυριακάτικο στρωμένο τραπέζι γεμάτο με φυσικά αγαθά, γεύσεις και ιστορίες ανθρώπων. Και με αυτή τη φιλοσοφία η CANDIA κατασκευάζει στρώματα «ονείρων» για να χαρίζουν έναν τόσο καλό και χορταστικό ύπνο ώστε όταν ξυπνάς να νιώθεις έτοιμος να απολαύσεις την κάθε στιγμή της ημέρας γεμάτος ενέργεια και καλή διάθεση.

WAKE UP IN THE MEDITERRANEAN

PRESS 06